So I don't look back Still I'm dying with every step I take

Igår blev ett bra avslut på den gångna veckan.
Idag blev en bra början på den nya veckan.
Kändes som en ganska chill dag. Hade dans på idrotten. Gick väl sådär. Haha. Vi kom typ ingen vart men det var kul ändå. Efter idrotten halkade jag för första gången denna vinter. Kändes väldigt bra. Kul också att Ingrid och Lisa börjar dögarva. Men jag gillar dom ändå, även fast dom inte är så jätteomtänksamma (jooorå, det är ni visste! jag skulle gjort exakt samma sak om nån av er ramlade, haha).
och nu sitter jag här med samhällskunskaps-boken uppslagen framför mig. Jag ska plugga tills jag kan rabbla alla instuderingsfrågor i sömnen. Jaråååå...
Men nu har jag inget mer att skriva.
så bajsbajs
jo, juste. en sak till ! dagens höjdpunkt: svängde förbi UL idag för att se ifall de fått in mitt busskort som varit på vift i någon vecka. Inte en gnutta hopp fanns kvar inom mig när jag gick dit men det kunde väl iallafall vara värt ett försök. Och jo tacka fan för att jag gjorde det! Där inne låg mitt lilla busskort och bara väntade på att jag skulle hämta ut det! YEEEEEEEEEEEEEEEEES! Nu slipper jag lägga ner trehundra spänn på en papperslapp med en magnetremsa på baksidan. TACK GODE GUD!
och däär, det var allt för mig !
tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0