My heart melts into the ground

hemma efter första fotbollsträningen nu.
gick mycket bättre än vad jag trodde. och med det menar jag att inget av detta hände:
  • jag ramlade inte.
  • jag dog inte av hjärtattack
  • jag snubblade inte på bollen
  • jag fick inte bollen i huvudet.
men det är verkligen jättekul att någon (ida lindgren) har fixat ihop detta, så tack veeeerkligen ida för att du fixat detta! och om någon som läser detta och bor i uppsala (eller någon annanstans också för den delen, men kanske är lite jobbigt att pendla, hehe) är intresserad av att börja spela så hör gärna av er! VI BEHÖVER FLER SPELARE.
och nu sitter jag här och skriver på min miljöbeskrivning, och vad skriver jag om då? njaaa, det är för fånigt för att berätta men om ni mot förmodan skulle vilja veta kan ni ju alltid fråga mig personligen (varför nån nu överhuvudtaget skulle bry sig).
och nu har jag ingenting mer att skriva,
så ha det bra för nu !
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0