Man, oh man, you’re my best friend, I scream it to the nothingness There ain’t nothin’ that I need

vill börja detta inlägg med att säga att vintern är påväg med stormsteg nu (för er som inte märkt det). 
hade vinterjackan idag, första gången i år och nej, det kändes inte bra.
annars då? studiebesökt idag var ... sjuk tråkigt & lite kul. hade det inte varit för våran guide som pratade med rolig brytning (tex när hon sa fjärrkyla hörde vi fjärtkyla, ganska kul) så hade det varit helt värdelöst. gick omkring med sjukt snygga hjälmar (ingrid sa att jag var ful och börja gapskratta när jag satte på mig min hjälm) och det luktade illa, det luktade sopor och äckelpäckel. nej tack. dit behöver jag inte åka igen.
just nu då, sitter och skriver en engelska-analys på en låttext. och jag ställer mig samma fråga om och om igen: VARFÖR ÄR DET HÄR VIKTIGT?! en analy på en låttext, kom iiiiigeeeeen ! men jag antar att jag inte har något val. dock analyserar jag en sjukt bra låt, som även har världens sötaste cover på youtube. antar att alla redan har sett den men för er som inte gjort det kolla på den nu:
(personligen så dör jag vid 1:02 när dom kollar på varandra, sjunger och ler, fyfan va gulligt)
och där körde jag ju faktiskt två flugor i en smäll. för nu vet ni vilken låt jag analyserar men ni har också sett den söta covern.
så jag känner att jag är klar för nuet.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0