jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns

ligger här i sängen.
inte ett dugg trött. jag antar att det gör ganska mycket att vakna vid elva två dagar i rad (och klockan tre en dag). drygt som fan. och juste, en annan grej som är dryg: jag. nämnde visst inte anledningen till varför jag tyckte synd om min familj i förra inlägget. så här kommer den, anledningen: efter att ha spenderat tre dagar med antingen sex and the city-boxen eller sängen så blir man ganska uttråkad. så idag drabbades jag helt enkelt av en uttråkads-attack. jag var dryg som fan och skrattade åt minsta lilla. och innerst inne (även om det tar emot att säga detta) så förstår jag min syster som blev irriterad & less så fort jag öppnade käften. ja, jag förstår dig faktiskt. så imorgon släpar jag mig helt enkelt till skolan så jag kan ta ut min uttråkads-attack på några andra.
nu ska jag sova!
(och imorgon ska vi till vattenfalls förbränningsanläggning (eller?), antar att det ska bli ... kul? aja, vi får iallafall ha snygga hjälmar på oss, alltid nånting.)
sov gott nu allihopa,
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0