Jag kastar bollen i luften, ser var den landar, låter den studsa, ler när den stannar

fyfan är typ det enda jag kan säga just nu.
hostar non-stop och halsen kliar. varför är alltid hostan som värst just när man ska sova? för ja, jag ligger i min säng i färd med att försöka sova. men så länge hostan håller i sig kan jag ju nästan glömma sömn.
så vad gör jag istället då? kikar inne på nelly.com. nog hittar man lite smått och gott. vill köpa ett par rostbruna jeansleggings, men vet inte när och hur jag skulla använda dom. men vem vet, nån gång kanske jag verkligen behöver ett par rostbruna jeansleggings.
nog om dessa rostbruna leggings.
mamma ropade nyss att jag måste komma ner och ta hostmedicin. fyfan, spymedicinen. och nej, jag skämtar inte. jag får kväljningar av den. vi får se hur jag gör.
och där dissade elis mig också (han låg tidigare bredvid mig i sängen).
fick dock bildbevis på denna diss:
nu ska jag, trots min hosta, försöka sova (jag skippar hostmedicinen)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0