It was dark and I was over, Until you kissed my lips and you saved me

precis hemkommen efter ett litet minijobb.
städade dagiset här ute i börje (ännu en gång) åt min syster som är bortrest.
och fyfan, jag hatar det dagiset ! eller nej det gör jag inte. men det spökar där.
ljud-leksaker går igång helt plötsligt och en gång tyckte jag att jag hörde
fotsteg. fyfan. obehagligt ! men nog om spökligheter. om cirkus tre timmar
ska jag möta upp mina brudar inne i stan och kolla på fyrverkerier och sen blir det
resturangmys. perfekt avslut på veckan men även ett perfekt sätt att "fira" första
advent. mysmysmys. synd bara att inte vädret är med oss.
(okej, lisa skrev nyss på facebook att fyrverkerierna är inställda, så bara restrang-
mys då. men det blir bra ändå)
nu har jag inget mer att skriva,
ska strax ta en dusch
(juste, jag vann inget på bingot igår)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0