If she had wings she would fly away

idag har jag:
haft på mig mitt nya halsband ifrån gina tricot
tyckt min tyskalärare är jättemysig.
blivit glad när en i kassan på ica var trevlig.
köpt en marabou (nej, jag ångrar mig inte)
slukat ett läkerol-paket på ca en timme. (svalde precis den sista)
impulsköpt en tröja på H&M (har inte ens provat den än)
pratat med en barndomsvän på bussen, blev ett ganska seriöst samtalsämne ♥
sjungit på väg hem från bussen.
och den sista punkten jag tänkte skriva här, men som förmodligen är den allra
viktigaste:
idag har jag insett att att inte ta saker för givet, och att verkligen vara tacksam
över det jag har ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

2011-11-29 @ 19:39:07
Postat av: hanna

råka trycka iväg kommentaren innan jag skrivit nåt...

men, sjukt snyggt halsband!

och sjukt viktigt att tänka på dedär <3

puss

2011-11-29 @ 19:40:09
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0