I just wanna say thanks cause your hate is what gave me the strength

När man är själv hemma och inte har nånting att göra får man mycket tid till att tänka. Så det är precis vad jag gör just nu - tänker och lyssnar på håkan hellström.
Och vad tänker jag på då? På hur tacksam jag är över hur bra jag faktiskt har det. Nu ska jag försöka sluta klaga så mycket som jag faktiskt gör. Jag ska vara tacksam över att jag har tak över huvudet, mat för dagen och att jag får den utbildning jag behöver. Men jag är främst tacksam över människorna som är en del av mitt liv. Min familj & mina vänner. För de har verkligen fått mig att inse en grej - att vad som än händer så är det allra viktigaste att vara sig själv. I alla lägen. Och jag tror jag har insett det nu. Man behöver inte träda in i en roll för att folk ska tycka om en. Det räcker att bara vara sig själv. Och med det har jag även insett vilka som älskar mig tillräckligt för att stanna kvar även när jag bara är mig själv, vilka som är äkta och är med mig för att de gillar mig - inte rollen jag spelar.
Och jag är så otroligt glad och lättad över att förstå det nu. Slippa vara den där lilla osäkra fjållan som jag var för nått år sen.
Så jag vill tacka dom finaste människorna på denna gjord, min familj och mina vänner, för att ni gjort mig till den jag är och fått mig att inse att jag duger.
Så tack ♥


jorå, nog har man förändrats. måste faktiskt medge att jag tycker
att det har skett en posetiv förändring. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0