I never thought i´d need you there when i cry

torsdag och jag mår sämre än någonsin.
eller okej, där överdrev jag. men mår jag bra? nej långt ifrån. tror jag har råkat på en fucking öroninflamation. gud va trevligt.
men skoldagen har ändå varit mysig. trots min hals och mina öron. slutade halv tolv, gick då ner på stan med brudarna. satte oss på landings och pratade, pratade och pratade. diskuterade hur vi alla skulle bli/se ut när vi blev äldre.  kom fram till att jag skulle bli en "saft&bulle"-tant och lisa skulle bli bitchig. jorå, inte helt fel.
towe och moa joina lite senare och det vart mycket mysigt. ännu mer prat och ännu mer mys.
nu sitter jag och lyssnar på depp-musik och hjälper broder min med lite plugg. snäll syster han har.
men ja, skriver mer senare/imorgon.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0