i´m carry you home

idag är det russinbingo.
och om jag ska vara lite mer specifik - det är massa gamlingar som samlas för att äta god mat och spela bingo. sen finns det ju några också som faktiskt är yngre än sextio som också är där. och jag är en av dom. inte fan tänker jag svika traditionerna. nej nu jävlar ska det spelas bingo ! och ätas mat ! och drickas läsk ! det kommer vara sånt jävla öööööööööööööös (hosthosthost). och efter bingo följer älskade cajen med mig hem, kan inte bli annat än kul.
men nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixa mig, sen klockan ett är jag redo med pennorna i högsta hugg ! nu jävlar ska det spelas bingo, och jag ska klå alla pensisar (som i vanliga fall typ alltid vinner).
pusshej
cajenbajen och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0