I know this moment will be over, tomorrow comes when we are sober.

kul att vakna upp av att det dunkar i öronen. jävla öron.
kusinerna har nyss åkt. tråkigttråkigt.
och vad ska jag hitta på idag ? skulle (och borde) egentligen träna men jag har så jävla ont i mina öron och känner mig allmänt slö. men vi får se. kanske drar på ett pass med systeryster. sen efter det är det tänkt att jag ska träffa sanna my friend. men vettefan hur de blir med det.
annars då? mår allmänt pissigt. ser ut som en liten gosse i mitt hår. känner mig som en liten gosse i mitt hår. 
känner mig deppig över vissa saker. känner mig arg över vissa saker. och jag saknar mina kära brudar maria, lisa, ingrid & sara ♥
nu ska jag gå i ide. 
kommer ut igen när håret växt ut.
pusshej, ses igen till våren.
(BTW! ni som vill se en bra film se "in Time", går på bio just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0