i go wherever you will go

hörde denna underbara cover på "wherever you will go" imorse på rixmorron zoo,
och gud vad mysig den är! ryser över hela kroppen.

skolan var ganska väldigt bra idag. myste typ hela dagen känns det som.
dock blev naturkunskapen ganska deppig då jag lisa och ingrid helt plötsligt
började prata om döden och räknade ut att vi har ungefär 68 år kvar att leva.
hemskt och helt sjukt samtalsämne men det gjorde vi iallafall.
efter skolan blev det en mysfika på storken med tjejerna som redan nämts i det
här inlägget (haha).
och sen på väg till bussen hann jag också med en snabbdejt med min vän karvonen.
trevlans trevlans ! och nu ska jag skriva klart min miljöbeskrivning.
pusshej
här har ni en bitter mini-agnes,
och precis såhär känner jag inför att snön kan komma typ
när som helst nu ! fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0