Gratulationer till en underbar vän

älskling
idag fyller frida (fritten, fritt, fitten osv) sexton år!
så därför lägger jag ut den här otroligt söta bilden
på oss två från orgenteringen i sjuan.
så ännu en gång frida, GRATTIS ♥

kollar just nu på tv. men ska strax gå och lägga på en ansiktsmask och pyssla lite.
sen ska jag sova. och imorgon är det fredag, svenskaredovisning och jävla tyska.
varför valde jag tyska ? varför kunde inte gudarna givit mig ett tecken om att det inte
var en bra idé (förresten, vad ofta jag använder gud nu för tiden, herregud liksom!, haha) 
men nu har jag inget mer att skriva för idag,
så hoppas sover gott, ( & torrt )
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0