girls just wanna have

sitter här i myskläder och lider.
att ha ont så fort man sväljer är inte kul för en matälskare som mig.
och för övrigt gör det ont när jag hostar, nyser, ibland till och med pratar.
nog om min hals.
dagen idag då. måndag idag. dans på idrotten. gick väl hyfsat. vi är en
grupp på fem tjejer så låten var ju egentligen självklar, bara att det tog
lite tid att komma på bara.
men låten nedan är iallafall den låt som min grupp ska göra en koregrafi
till. kan bli hur dåligt som helst. men det kan även bli hur jäkla grymt som helst.
efter skolan idag åkte jag till gränby med mami. införskaffade mig ett par nya
jeans, och oj så behövligt. men en enkel fråga bara: varför (VAARFÖÖÖÖR)
blir man alltid så otroligt deppig efter att ha provat jeans? eller är det bara jag?
nu ska jag chilla i en halvtimme, då jag ska kolla på tv.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0