fan

fan. det enda ordet som cirkulerar i mitt huvud just nu.
fan att jag inte började plugga mycket tidigare.
fan att jag inte är världens smartaste tonåring.
fan att jag är sjukt skoltrött och väljer facebook före plugg.
fan att det var flera frågor jag inte kunde när albin förhörde.
fan att provet är redan imorgon och inte nästa vecka.
fan att sveriges statsskick är så jävla komplicerat.
fan att jag är så jävla trött och inte orkar plugga mer.
fan ta dig agnes ! börja plugga tidigare nästa gång !
nu går jag och lägger mig,

Kommentarer
Postat av: hanna

agnes jag lider med dig <3 är precis likadan ibland!

men i morgon glömmer vi våra skolbekymmer o bara umgås & har det bra

puss på min fina

2011-12-01 @ 11:38:37
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0