det här är en fågel

jag tycker på allvar synd om min familj just nu.
efter att ha legat hemma i tre dagar och inte kunnat göra nånting nästan (bortsett från att kollat på sex and the city) så sitter här nu en uttråkad tjej som längtar efter skolan. ja, jag gör faktiskt det. jag längtar efter att sitta på lektioner, jag längtar efter att skratta med kompisar, och jag längtar efter att tjafsa med tag-mannen i matsalen. ja, jag gör faktiskt det (och det har bara gått tre dagar!!!). jag antar att jag är ganska beroende av mina vänner och min omgivning (om det nu är bra vette sjutton).
så imorgon ska jag släpa mig iväg till skolan, för jag mår mycket bättre (äntligen).
så imorgon ses vi igen S11C, och jag vet att ni knappt kan vänta men som sagt, imorgon är jag tillbaka!
pusshej
mitt tillstånd just nu = garvar ihjäl mig åt filmklippet ovan, härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0