Close the door and leave your key

hemma efter en helt okej bra dag.
idrottsprovet gick bra trots bristen av plugg.
efter skolan traskade jag och ingrid ner på stan för ingrid skulle köpa smink på make up store.
och eftersom vi slutade kvart över tre och min buss gick tio över fyra tänkte jag att jag skulle
hinna följa med ingrid ner på stan. men fullt så enkelt var det ju inte. rännde fram och tillbaka
mellan st.per-gallerian och forum-gallerian i jakten på make up store. låtsades komma från gävle eftersom vi båda
skämdes över att inte hitta i staden man faktiskt bott i i sexton år.
men efter många suckar och några svordomar kom vi iallafall rätt. vi blev klara där ungefär
nio minuter över fyra. och min buss gick ju tio över. satte av i full fart mot centralen med ingrid
några steg bakom, stackarn. var tvungen att dumpa henne mitt på centralen då min buss stod
där. klibbig och lagom anfådd kom jag iallafall med bussen och jag antar att det är det viktigtaste.
nu ska jag läsa oliver twist, fy och fy.
(juste, skickade en "hunk-puss" till min vän H.L nyss, myspys)
nu ska jag som sagt läsa.
pusshej
här får ni en lagom skabb-bild på mig just nu.
ful & dann.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0