Yeah, you are a shining light, Yeah, you light up my life

idag är det fredag.
idag är det so-prov.

det gick faktiskt rätt bra på att plugga igår. jag överträffade mig själv. jag satt och drack egengjort mineralvatten som med tiden blev ljummet men jag drack det ändå. varför vet jag inte. sen käkade jag även upp typ fyra tomater med salt på. vad är grejen med att jag älskar älskar älskar tomatklyftor med salt på? det är så sjukt gott. sen käkade jag även glass, knäckebröd, några oliver och en banan. varför varför varför måste jag alltid ha något att äta när jag ska plugga? oj shit, när jag tänker efter så åt jag ingen middag igår.
nu sitter jag här vid köksbordet och oroar mig över att min syster (som jag trodde hade sovmorgon så jag "lånade" lite av hennes parfym) ska känna lukten av mig. så matilda om du ser detta, förlåt för att jag inte frågade om jag fick låna parfym av dig!
idag efter schule åker jag och moe och kanske någon mer ner till staden och strosar runt. dock har jag inte jättebra med money.
nu har jag inget mer att säga
så hoppas ni en fin fredag !
hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0