When I’m with you I could stay there, Close my eyes, feel you’re here forever, You and me together, nothing is better

tomater med salt på och mineralvatten kommer bli min räddning denna kväll.
ska alldeles alldeles strax sätta mig med so-grejerna och förhoppnings vis
plugga resten av kvällen (hoppas kan man ju alltid).
för tillfället sitter jag och lyssnar på adele. grrr va hon är bra !
juuuste, jag har ju glömt skriva om det viktigaste: MATTENATIONELLA!
det gick väl .... sådär. gick bra på vissa grejer och dåligt på andra.
och efter imorgon är det helg och jag ska fan inte röra nånting alls som
har med skolan att göra ! jag ska bara chilla galet och umgås med
sköningarna, och njuta av livet och av att värmen kommer tillbaka i helgen.
nej, nu kallar so.n och frysen skrek precis ut att det finns glass,härligt !
hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0