We just wanna make the world dance, Forget about the Price Tag

tack vare mig själv sitter jag här hemma när jag lika gärna kunnat sitta i bälinge med sköningarna, mysa, prata och ha sjukt roligt. för när jag tänker efter så har jag ingen annan att skylla än mig själv.

min dag idag kan jag beskriva med ungefär ett ord : MATEMATIK !
usch usch usch säger jag bara. men ett extra tack till min älskade underbara storasyster som har hjälpt mig hela dagen. tack tack tack !

gårdagen var jättemysig. skoldagen var jätterolig. hade so-prov och det förvånansvärt bra, sen efter skolan gick jag och pattis ner på stan och mötte upp moe och sen på kvällen blev det grillning hemma hos pattis. mysimysi !

och som sagt, idag skulle det också bli grillning fast i bälinge men jag blir hemma. tråktråktråk tycker jag ! det enda posetiva är väl att jag kan åka och hänga på låset i morgon hos frisören som jag inte hann idag.
ja, jag känner mig inte på så himla jättebra humör så jag orkar inte skriva mer nu.
mitt ljus denna kväll är låten price tag med jessie j .
hejsvej.
hoppas verkligen eran lördagskväll blir mycket bättre än min, för annars tycker jag verkligen synd om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0