watch my back so i'll make sure you're right behind me as before, yesterday the night before tomorrow

ojojoj, det har blivit rätt dålig uppdatering på de senaste dagarna men nu är jag här igen.
och igår var det nationella och det ska vi inte prata om, så då gör vi inte det heller.
vi kan prata om juckbebisen på ekeby dansakademi istället.
det var ju dans igår och när jag och hanna kommer in till omklädningsrummet så
kryper världens gulligaste unge omkring där och juckade i takt med musiken. jovars !
idag är det torsdag, och vädret ska tydligen inte vara på våran sida idag. synd.
men jag har blivit lite brun faktiskt ! najs najs najs najs :)

nu har jag inget mer att skriva, eller det har jag säkert men inte som jag kommer på nu.
hejsvej !
ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0