stockholm i mitt hjärta

dagen i stockholm har varit bra, eller bättre än bra. den har varit bäst !
först när vi anlädde till stockholm irrade vi runt som höns på stockholms gator,
sen gick vi mot nått muséum (tror det var nordiska eller nått) och där satt
vi och käkade, och sen kollade jag och moe på en utställning som hette
"män i baddräkt. sen gick vi till skansen och fysjutton vad skansen är mysigt.
så otroligt skönt att bara gå omkring där och kolla på djuren och gå i den
gamla lilla staden. mysmysmys ! det gillar vi .
sen när vi skulle hem möter vi sebastian krantz på stationen.
vi fotade och sen sa han att han var nyinflyttad och skulle till NK och visste
inte riktigt vart han skulle. hallå ? är inte han stockholmare ?!
aja, sjukt jävla snygg var han ju iallafall så ! och vi fick bilder :)
sen när vi väl var i muppsala igen så begav jag och moe oss mot min buss
(tack älskade ko för att du tog dig besväret och väntade med mig, tack tack tack)
och där börjar några typ tolv, max tretton,-åringar typ leka coola inför oss.
seriöst, detta bådar inte gott ! jag antar att du och jag moe ser ut som små
tolv/tretton-åringar. yes!
nu ska jag skriva fysik,
seriöst, döda mig !
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0