something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream

tänk att allt tänkande på balklänning, avslutningsklänning, balskor och sånt kan göra en galen!
sitter här med flera tusen flikar uppe (känns det som iallafall) och kollar på balklänning och allt där andra som jag redan har skrivit upp. det är svårt... väldigt svårt !
samtidigt sitter jag och tänker på humorgalan som jag + familjen satt och kollade på igår. mycket känslor blandade tillsammans. hemskt. sorgligt. roligt. mamma och jag (som för övrigt är de känsligaste när det gäller såna saker som att gråta till tv-programm och filmer och sånt) satt där och snörvlade och snyftade. men iallafall. jag måste säga att fan vad bra vi har det är här i sverige ! man inser nog inte det eftersom vi verkligen inte ens kan fantisera om hur det är att bo i nått så fattigt land så att barnen lider av kronisk undernäring och glömmer bort hur man uttalar ord de precis har skrivit. sjuk. helt jävla sjukt verkligen. och samtidigt sitter jag här och får ont i magen över en klänning. det är också helt jävla sjukt om man tänker efter.
imorgon är det tisdag vilket betyder musikskooolan ! och idag traskade jag och moe iväg mot ica och såg att de hade erbjudande på såna här kellogs bar, så vi köpte sex st för femton spänn ! så nu har vi fika inför tisdagar sex veckor framöver. värt. fett värt.
nu ska jag skriva lite i min och min klass blogg http://niec.blogg.se/

puss och godnatt (jag skriver godnatt eftersom jag inte kommer skriva mer idag så, hehe)
och btw, jag har börjat älska låten oh boy med miss li igen, tummen upp för det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0