ola lustig ♥

idag är det onsdag. och klockan är fem i sex och jag sitter här redo att cykla iväg till bussen.
fast jag måste inte cykla förens om 35 min. usch jag hatar att åka buss ..
och igår var det tisdag och musikskolan. snyggve var snygg som vanligt, kladdkaksmannen var
konstig som vanligt (om inte ännu lite konstigare igår) och alla andra roliga människor var
där som vanligt. och igår när jag och moe satt i väntrummet så bestämde vi oss för att skriva
till ola lustig för att säga att vi blivit besvikna på han i söndags (orkar inte berätta varför, men jag
är inte säker men jag kan ha skrivit det i ett tidigare inlägg) och inom kanske max tjugo minuter
så får vi ett svar ! där det står " Hej Agnes! Förlåt att det blev sådär. Det var lite stressigt med allt som skulle hinnas med. Vad kan jag göra så du blir glad igen? / Ola "
gud vad glad jag blev ! min älskade ola lustig ! kalla mig töntig men seriöst, jag hade kunnat börja gråta igår
när jag fick hans meddelande.
så en stor eloge till honom !



nu ska jag spela lite spel ,
sen drar jag iväg till bussen.
och ikväll hinner jag nog inte skriva nånting för
jag har kulturvandring med klassen.
så tjingtjing.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0