när du hör en bra låt och din partner är kåt är det glassigt

jahapp, då är man radiokändis igen då och en skiva rikare.
tackar min broder för att han tvingade mig att ringa in så jag gjorde bort mig inför rixfm.s alla lyssnare, men jag vann ju iallafall en skiva. och inte vilken skiva som helst utan rixfm festival 2011 !
nu sitter jag här med en otroligt kliande handled, en otroligt sexig facerapes profilbild på facebook och en sötsug som drar mig till vansinne.
men dagen har varit rolig. traskade iväg mot fyrishov och spelade bowling med klassen, mys som alltid med dem.
sen var det sista musikskolan, sorligt men ändå jävligt roligt med mina nussisar moe and toe.
nu vankas det glass och mys med familjen ! och imorgon blir det stan med moe ..
hejsvej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0