Made a wrong turn, once or twice. Dug my way out, blood and fire

imorse när jag vaknade hade mitt öga blivit mycket bättre.
nu sitter jag här och lyssnar på favoritradioprogrammet
rixmorron zoo. och just nu hissar och dissar de och därför vill
jag hissa just rixmorron zoo, tack för att ni gör mina mornar !

nu ska vi strax åka iväg mot schule, och idag har jag musikprov
direkt på morgonen, önska mig lycka till !
och juste, när jag för en gångs skulle har skrivit lite om rixmorron
zoo kan jag fortsätta på det spåret lite: olas utmaning den här
veckan är att vara sexualkunskapslärare för en årkurs åtta
någonstans i stockholm. fan att inte jag går i åttan och bor i stockholm,
fan fan fan .
nu ska vi åka, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0