jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

ojoj, vad dålig jag
 har blivit på att uppdatera då.
men nu är jag här och idag är det fredag.
nu är det dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör !
och efter schule idag så åker jag hem till hannis,
för att dansa, prata och bara leva livet.
igår var det genrep i stadsteatern inför lördag.
juste, jag har glömt att berätta det ! på lördag är det dansuppvisning
i stadsteatern, och jag och tre till från min grupp ska dansa.
fyra pers på stora scenen ! känns väldigt utlämnande . men vafan, vi äger så !

aja, jag har inget mer att skriva.
så jag slänger ut bilder på min outfit idag istället:





väldigt simpelt,
en vit tröja och svarta jeansleggings.
men jag pimpade till det lite med ett halsband.
ciaooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0