jag faller, jag faller

yes, jag hade hyfsat lätt för att välja kläder till idag.
det blev ett par jeansshorts, leggings och en prickig blus.
om mina kära vänner kommer i finfinkläder då dör jag.
idag skulle jag kunnat få sova hur länge som helst. men nej.
för jag måste till skolan och jobba med min f*cking matte.
men sanna walleballe kommer vara där så det blir nog
rätt skoj ändå. vi får göra det bästa av situationen sannis!
veronica maggio spelas på radion, älskade veronica maggio !
får se vad jag gör med tiden som är efter skolan och fram till
operan, kanske frågar bjuder in mig själv till någon. vi få´la se.
nu orkar jag inte skriva mer,
hejsvej ! ha en fin solig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0