It Takes A Fool To Remain Sane

idag blev det ingen skola för mig, vaknade upp med en skyjävla huvudvärk och illamående !
gjorde väl inte så jättemycket om man säger så. hehe ..
aja, nu tänkte jag berätta lite om min underbara helg ! var ju med tjejerna i lördags. och fy satan va kul vi hade ! jennifers lillasyster michaela och hennes kompis louise var också med, sköna brudar det där ! satt i röbo och pratade och skrattade. sen åkte vi till bälinge. dock vet jag inte alls hur mycket klockan var till bälinge åkte vi iallafall. och där blev det mer prat och mer skratt. sen gick jag, moe, fritt och soe hem till soe och där somnade vi som fyra klubbade sälar.
igår åkte jag och moe till stockholm för att kolla på rix fm festival ! lite besviken dock på ola lustigt som var något divig :( snyft .. men men , artisterna var bra ! the ark var de allra bästa ! och vi blev bland de första som fick höra eric saades nya singel . respekt !
nu sitter jag här med en sjukt jobbig ogjord uppsats som ska skrivas. usch och fy !
så det är väl bara att skriva på så jag blir klar någon gång.
men efter onsdag är det inget mer i skolan ! fyfan va skönt. men ändå sorligt ... inga fler prov som 9c ..

puss och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0