I'll spread my wings and I'll learn how to fly. I'll do what it takes till I touch the sky.

idag har varit en väldigt konstig dag med mycket olika känslor.
hade sista lektionen ever med foppa, och den lektionen blev idag fika och prata minnen. 9c ♥ foppis, så är det bara!
hade även den sista lektionen med marit. älskade marit, som typ alla (eller iallafall jag) var rädd för från början. redovisade då våra låtar och mycket gåshud kan jag ju säga.
sen blev det lite tårar och lite kramar vid skåpet. och en sak jag inte förstår: hur fasiken kommer vi klara oss på avslutningen 9c? vi som redan gråter...
sen efter schule blev det ner på stan med fitten, korven och moehoe ! mys det. vi strosade runt i olika affärer och sen tog jag halv sex bussen hem.
nu sitter jag här vid köksbordet och vid kylskåpet står en pappa och tjatar. och det är inte vilken pappa som helst, utan det är min pappa det. "aaagnes, kan du duka fram?", "agnes, hör du mig eller?", "vad gör du för nått egentligen?". haha, ja så låtar det ungefär ! men papi, jag gillar dig ändå, och jag antar att det hör till att tjata som förälder.
men jag ska väl göra pappa lite glad och faktiskt duka fram !
så ciaooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0