i jakten på den perfekta balklänningen, del 4

jag kände att det var dags att uppdatera er på balklännings-fronten,
för det har hänt en hel del sen sist jag uppdaterade er på den fronten, det kan jag lova er.
jag beställde hem den blommiga klänningen jag har visat er. och när jag fick hem den,
var färgen verkligen en besvikelse. klänningen i sig var väl som förväntat, men färgen
var mycket mörkare än va den hade varit på hemsidan. plus att den var lite stor i bysten
och eftersom det är en bandeauklänning så glider den rätt lätt ner.
men iallafall, jag kikade in på nelly.com idag igen och ser då att de tagit in min storlek
av klänningen jag älskade. så nu är den beställd.

(båda klänningarna kommer ifrån märket Elise Ryan)


denna fina klänning är den jag beställt

tack för mig !
om jag ska vara ärlig så tror jag att jag går och lägger mig snart,
är så jädrans trött. så puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0