I get around execept don't wanna spend my time on you my love, fucking get rid of this heartache again

jag luktar fräscht.
ångar fortfarande efter en lång varm skön dusch !
och innan jag hoppade in i duschen fick jag beskedet av m och p att jag får följa med moehoecoe till grönan imorgon för att åka massa kul och kolla på älskade johnossi ! förhoppningsvis kommer mari med ett posetivt besked inom en snar framtid.
men shiiit, det låter som om jag pratar om något mycket allvarligare än grönan ! grönan är inte så himla allvarligt av sig, grönan är roligt !
idag har jag ridit. det gick bra bortsett från att jag satt och svettades som en gris ( haha, moooe! som en gris! hajar du skämtet? haha).
nu ska jag strax plocka undan lite mycket saker som ligger utspritt på mitt golv sen ska jag nog sussa.
hejsvej !


Kommentarer
Postat av: Moehoecoe

Klart jag hajar grisgull! ;D<3

2011-05-14 @ 14:07:09
URL: http://moamatilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0