Hold me like before, Hold me like you used to, Control me like you used to

shit, klockan är bara 07.18 och fastän jag försov mig så är jag redan klar, gött !
idag är det måndag, en helt vanlig måndag. herregud, vad tråkigt .
och jag har jätteont på mitt vänstra öga... igår när jag vaknade hade jag jätteont
och jag trodde att det kunde ha med att jag inte tog bort mitt smink men det trodde
inte mor min. och sen igår under dagen så blev det som en liten svullnad vid ögonlocket,
och nu, undernatten så har det blivit lite värre så jag ser ut som ... en trött bulldog idag
men det är sånna smällar man får ta ibland känner jag.
usch, idag är det matte - direkt på morgon ! blä blä blä
men nu har jag inget mer att skriva,
får se om jag hinner skriva i eftermiddag, för jag har skitmycket plugg.
hejsvej & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0