Himlen är oskyldigt blå, Som ögon när barnen är små. Att regndroppar faller som tårarna gör, Rår inte stjärnorna för.

morsdag idag.
vaknade av att pappa väckte mig för att vi skulle göra frukost till mamma.
kanske inte världens grej, men hon uppskattade det och hon förtjänade
det verkligen. älskade mamma ♥

idag vet jag inte vad jag ska hitta på. först och främst ska jag städa mitt
just för tillfället hemska rum. för tillfället har jag liksom två garderober -
golvet och garderoben.
men just för tillfället sitter jag och kollar på "Paris Hilton´s dubai bff".
haha, töntigt program men jag gillar´t !
aja, nu har jag inget mer att skriva.
så puss hej för tillfället !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0