Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt, tänkte ut en dialog mellan oss och allt

två kaffe frappe, ett stökigt rum som fortfarande inte är färdigstädat, ett sötsug som inte vill ge sig och massa veronica maggio. det är en väldigt simpel sammanfattning på min söndag. just för tillfället är jag helt ensam hemma. om man bortser från veronica maggio som just nu fyller hela huset med satan i gatan. funderar på att städa klart rummet och sen gå ut och springa.
juste, idag har jag även lyckats klämma in några tankar åt min käraste klass. nu är det bara sex skoldagar kvar tillsammans med er ♥

och imorgon ska det tydligen vara vattenkrig för niorna. kalla mig tråkig kärring men jag känner mig inte särskilt taggad inför det. menmen, lika bra att INTE sätta på sig nått vitt då, speciellt inte tröjor. för säkerhetens skull liksom.

nu ska jag kolla runt lite på tradera och sånt, sen försöka få någon ordning på mitt hemska rum.
ciaooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0