för dig ska jag göra det tusen gånger om

jag vaknade av att en geting cirkulerade några meter ovanför mitt huvud,
och fast det borde gjort mig på dåligt humör (eftersom jag kunnat sova längre)
så är jag på jättebra humör ! detta kommer bli en bra dag. och fast nästa
vecka kommer bli en helvetes-vecka så är jag på bra humör. jättebra humör.
jag är glad för så mycket. för att jag ska på rixfm festivalen imorgon,
för att jag har världens mest underbara vänner, för att jag har en bodylotion
som luktar jättegott, för att solen skiner ute och för att veronica maggio
är världens bästa sångerska !
idag ska jag plugga, städa & träna. sen i eftermiddag åker jag, moe and soe
in till stan och sen på kvällen möter vi upp de andra hemma hos maggie
så har vi en mysig grillkväll.
men just nu ska jag bara fortsätta lyssna på veronica maggio,
och njuta av livet. och nuet.
puss & kram & nyp i stjärten

(och om nu gjorde skulle gå under ikväll så kommer jag dö lycklig, väldigt lycklig)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har gjort mycket idag du :)

2011-05-21 @ 21:43:13
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0