Du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vart du bor

igår var en bra dag.
räknade matte på förmiddagen, och det gick faktiskt jäkligt bra.
gick hem till moe efter lunch och spenderade dagen hos henne.
gick till skolan och träffar min mattelärare som säger att jag klarat
matten. fan vilken jävla lättnad ! nu slipper jag sommarskola.
åkte på opera i stockholm. och bortsett från hungern som ville
döda mig så var det jäkligt kul.
hade kul på bussresan hem, jag, moe och jennifer snackade
om snygga kändisar. najs najs najs najs najs najs najs najs !
kommer hem och ser att min balklänning har kommit,
jag blev väldigt nöjd med den kan jag säga !
och sen ser jag att jag fått sommarjobb på börje fritids, mys !
och idag åker jag + klassen iväg till stockholm igen,
för att först gå på cosmonova, sen moderna muséet och sen skansen.
fråga inte hur våran lärare tänk sig att vi ska hinna allt detta för
det har hon förmodligen inte tänkt på. men kul kommer det bli !
nu ska jag gå och byta tröja tror jag ,
jag trivs inte alls i det jag nyss satte på mig. usch och fy för klädbrist !
hejsvej, ha en fin dag !
och vi håller tummarna för att solen ska kika fram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0