de perfekta balklänningarna

jag har glömt att uppdatera er på balklännings-fronten.
jag gick till H&M igår och provade den där gammelrosa
klänningen jag skrivit om förut och jag trivdes inte alls.
men nu har jag kikat runt lite och hitta de här två.
vad tycker ni ?
nackdelen med nummer 2 är att den är så tunn
så vad sjutton för bh ska man ha utan att det ser helt
stört ut och utan att man visar hela boobiesarna ? hmm..
men jag är helt förälskad i båda klänningarnas ryggar,
så sjukt snygga !
                                 
number one !

number two !

Kommentarer
Postat av: hanna

1! fast du skulle nog passa i båda sexy lady :$

2011-05-07 @ 22:53:10
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0