But you, and you, and you and you, you're just an animal developed into

gröna lund igår var grymt kul.
åkte massa kul så idag mår min hals kanske inte jättebra.
johnossi var bra, dock hade vi kanske inte världens bästa platser men vafan.
vi kan iallafall skryta med att vi har sett dem live.
men ! nu ska jag berätta det som hände igår !
när jag moa och maria stod i kön till popexpressen står det några äckliga fjortisar
,med klumpiga äckliga ögonfransar, leggings så man såg hela röven, och fula
färgglada huvtröjor, som börjar klaga över att de bara var tre pers och då
skulle en av dem få åka själva. och då ser de såklart några av deras
fjortis-kompisar så de ropar på en av dem att hon ska komma och åka med dem.
så hon tränger sig i kön och går fram till dom. sen kommer fem pers och tränger sig.
ja, så vi blev väl irriterade och fråga vi väl typ vafan dom höll på med och då får
vi typ fula klumpiga-mascara-blickar till svar.
MEN det var långt ifrån allt ! sen när vi står i kön ser vi hur "bossen" av de här
äcklen som tar en väska, som en tjej som just då åkte popexpressen lämnat där för att ta
när hon åkt klart, och hur hennes kompisar ställer sig för henne och sen efter ett tag
ställer hon tillbaka väskan ! hon snattade från hennes väska !!! så vi får ju rådamp på dem,
tränger oss ur kön och springer fram till en som jobbar på grönan och berättar vad som hänt.
hon hon kallar då på väktare som kommer dit och vi berättar hur hon som snattat såg ut och vart
de hade gått ! så han bara "följ efter mig" och så börjar han springa, så moa börja springa efter !
och sen ser vi de där fjortisäcklen. så de åkte fast och fick gå på förhör och jag, som såg
själva snatteriet, fick ge mitt telefonnummer till väktaren och massa. sen efter den händelsen
var vi tre helt uppspelta så vi kunde typ inte gör ett skit ! men fatta, jävligt coolt ! vi var
verkligen hjältar för en dag. gud vad många tack vi fick.
alltså, min karriär som polis börjar ju asbra !
ni kanske inte tycker det låter alls coolt, men om man var där så var det jääävligt coooolt !
sen kollade vi ju på johnossi och hade skitkul, tack underbara älskade moa och maria för en
helt underbart rolig fredag !

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0