And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?

hemma efter en lite operationdagsverket-konsert.
det var nice. min middag idag blev kokostoppar, några muffins, lite mjölk och lite cola som jag fick smaka av kossan. hälsosamt agge, hälsosamt ! men det var iallafall nice lite konsert grejs. alla som spelade var duktigt och vi var ju en riktigt hejar-publik (host host). typ hela publiken stack när ett band hade spelat, schyyyysst. och inte fan köpte den delen av publiken fika heller. dåligt stil där !
aja, idag var det ju tisdag och musikskolan ! och idag var det extra kul faktiskt. snygga killen var snygg som vanligt, kladdkakemannen åt kladdkaka som vanligt och allt annat roligt folk var där och var roliga som vanligt. vet inte riktigt varför det var extra kul. jag och moe satt där extra länge och moe blev attackerad av en geting, kanske därför. kanske för att en tjej trodde jag sa hej till henne och gav mig världens flin fast det egentligen var killen philip (en sköning som också spenderar sina tisdagar på musikskolan) som sa hej (som för övrigt sa hej till varenda en och sedan kalla dem "dissare" och tydligen "fitta" också när de inte hälsade tillbaka.
nu ska jag försöka välja kläder till imorgon, vi ska nämligen till stockholm för att gå på opera och klädsen ska vara "småtjusig", hur fasiken ser man ut när man är småtjusig ? aja, jag får försöka komma på det och sen välja kläder. önska mig lycka till !
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0