"varför heter det äppelmos och inte äppelsylt?"

hejsan bloggen !
jag är på bra humör idag.
jag har flera anledningar till att inte vara det,
för jag har inga kläder att sätta på mig,
jag har prov idag som jag inte kan,
jag är helt torr i hela ansiktet,
och jag får inte till mitt hår.
men jag är glad!
imorse när jag var i full färd med sminka mig,
så hör jag på rixmorron zoo att det är min fråga på våga fråga !
hahahahahahahaha ! jag fick panik och började gapskratta och
fick massa tårar ögonen ! fan va kul det var !
nu åker jag till skolan och har muntliga nationella i engelska,
och just nu känns det som att det inte kan gå annat än bra !
hejdå , hoppas ni får en bra dag !


en extra glad aggepagge

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHHA GUD SÅ ROLIGT!:D lyssnade faktiskt på det idag ^^ Hihih

2011-03-31 @ 19:02:32
URL: http://tenhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0