svar på tal

Ursäkta din jävla kukhora, jag fattar inte hur jag unde vara bästa kompis med dig sjuan. du är ffalsk RAKT IGENOM DIN JÄVLA DALLERFITTA!! JAG HATAR DIG AGNES PETTERSSON!!!!!!!!!!!! lycka till i livet, NOOOOOT

såhär skriver min "kära vän" frida om mig på sin blogg.
tack så mycket lilla gumman, det värmer verkligen jättemycket i mitt hjärta !
men jag kan ju säga såhär: jag tycker exakt lika om dig som du verkar tycka om mig.
och, nej jag kan inte heller förstå hur vi var bästa kompisar i sjuan för jag HATAR DIG ! HAAAAATAR DIG !
är det jag som är falsk ? ursäkta, men om det är någon som är falsk så är det du du du du du !
dra åt helvete !
tack för mig

Kommentarer
Postat av: som om

OMG shit CAT FIGHT!!!

2011-03-23 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0