samma gamla visa om och om igen

sitter här med idrottsböckerna framför mig och paniken växer sakta men säkert inom mig.
imorgon är det prov och jag är osäker på det mesta. men ändå sitter jag här med facebook
och massa annat istället för att plugga in skiten .
men strax kommer mami hem med lite gosaker, det står nämligen sallad på menyn.
och då menar jag inte en liten fjutt-sallad utan en megafet sallad med kyckling och grejer, jaråå !

gårdagen var otroligt lyckad ! spenderade nämligen natten med mina brudar herta, frida, jennifer & sara. mysipysi ! mycket skratt och även lite tårar lyckades vi klämma in .


jag och min käääraste aktiv-bok !

hörs mer imorgon om jag överlever ..
hejsvej mina älskade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0