Om mig, Agnes Pettersson

Tänkte ta och skriva en liten text om mig själv för er som orkar läsa.



Jag är en tjej som för det mesta är glad men som lätt irriterar sig på saker och ting, vilket kan vara rätt jobbigt men. Jag har rätt så många väldigt bra vänner men bara några som jag litar på till hundratio procent, och med mina vänner är jag alltid mig själv. På fritiden brukar jag träna, dansa, rida och träffa kompisar. Jag går även på piano sen fyra år tillbaka tror jag det är men har tröttnat lite då jag mest får spela låtar jag aldrig hört förr. Jag har två syskon, en storasyster och en lillebror! Min syster är en av de personer jag litar på till hundratio procent. Henne kan jag säga allt till och det är verkligen jätteskönt att vi har en sån relation. Min bror och jag har också en väldigt bra relation fast vi kanske inte riktigt berättar massa "hemlisar" för varandra. Mina föräldrar är de bästa som finns! Mamma finns alltid där och märker om det är nått som hänt. Pappa är världens största retsticka men hade han inte varit det så hade han liksom inte varit min pappa Tomas riktigt om ni förstår vad jag menar.
Jag är rätt lat av mig, när det gäller allt! Jag får verkligen tvinga mig själv om jag ska träna och skolan ska vi inte prata om! Just nu är jag så sjukt skoltrött så jag orkar typ inte bry mig, fast jag vet att jag måste eftersom det är gymnasie i höst och sånt ..
Skadeglädje är typ en av de roligaste grejerna jag vet. Tycker det är så grymt kul om det t ex kommer någon springade mot en buss och så kör bussen. Jag kanske är elak men jag tycker det är skitkul!
Aja , nu ska jag ta en dusch för jag har precis tränat.
Men nu vet ni lite mer om mig , eller ni som orkade läsa vill säga !

ciaoooooooo


Kommentarer
Postat av: Leanderseline

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-07 @ 11:30:47
URL: http://leanderseline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0