lasergame & våfflor

godmorgon bloggen !
igår var det ju som sagt lasergame och fasiken vad kul det var ! inte för att jag var så grym på det.
sprang mest runt och svor när jag blev skjuten! men jag kan ju erkänna att jag kände mig rätt cool när jag smög runt där med ett vapen, hehe ! nej, jag kände mig inte ett dugg cool men kul var det iallafall ! väldigt kul !
sen efteråt så gick jag, moa, sara, frida & herta hem till moa. väl där lagade vi våfflor.
sen var vi där hela kvällen och dansade, pratade och bara hade sjukt roligt ! äkta vänskap rakt igenom! 
och nu är det helg och ikväll kanske jag och några till ska hem till herta och göra någonting, vad vet jag inte än men ;)

men nu har jag inget mer att skriva så ha en fin lördag allihopa!
hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0