have you ever tried to smile and hide the pain,

Godkväll bloggen !
Sitter här och lyssnar på typ nya favoritlåten Boys Dont Cry av Ulrik Munther.
Imorgon är det fredag. Och imorgon är det även våffeldagen.
Detta tror jag kommer "firas" genom att käka våffla med brudsen.
Men innan vi ska käka våfflor ska vi spela lasergame med några fler.
fett niiice ! Jag är säker på att det kommer bli en dunder-fredag! me like 

Dagen idag har varit väldigt chill. Om man tänker bort idrottsprovet som
faktiskt gick helt ok. Inte bra, inte dåligt. Ok bara. Jag är kanske inte helt nöjd men.
Frida, Moa och jag hade kul med en app där man kunde chatta med homosexuella killar.
Så nu har jag och moa en ny kompis, proffen heter han och är jättesnäll! hehe

Aja, nu ska jag spela lite nördspel,
ciaoooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0