dålig uppdatering ....

hejsan bloggen ! det har blivit rätt dålig uppdatering de senaste dagarna men nu är jag här hel och levande.
tänkte berätta lite om dagarna som gått utan uppdatering men jag gör det kortfattat ;)

tisdag - efter skolan var det piano som vanligt och efter pianon åkte jag och moma till fyrishov för att sedan möta upp sara och gå på vattengympa, men dom som hade vattengympan kunde tydligen inte komunicera med varandra så den som moa prata med i telefon hade sagt att vi kunde anmäla oss där och när vi väl var där så säger k*rringen "nej, ni kan inte komma här utan att ha anmält er förstår ni väl". så det blev ingen vattengympa för vår del men det blev mycket skratt och bad iställlet :)

onsdag - mötte upp hanna & mathilda på stan för att sedan gå hem till hanna och på kvällen var det dans. körde ett skitjobbig styrke-träning och jag trodde allvarligt att jag skulle dö, men det gjorde jag inte !! och jag är stolt som klarade mig igenom det ! haha.. men det var kul iallafall :)

torsdag - skolan var väl helt ok idag, när vi slutat var jag och puddingarna tvungna att filma de sista scenerna till min film, höll på till typ kvart över fyra och tjugo över fyra går min buss så det blev att springa till bussen! och springa med en stickad tröja är iiiinte en bra kombination när man inte har världens bästa kondition. men jag hann med den och nu sitter jag här nyduschad efter att ha ridit !

så nu vet ni vad jag varit med om de senaste dagarna !
tack för mej,
hejsvej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0