You make me dance, Bring me up, bring me down, Play it sweet, Make me move like a freak, Mister Saxobeat

vaknade och fick panik när jag såg att klockan var halv nio. eftersom jag trodde att det var måndag och jag börjar jobba klockan nio. hehe, jobbigt jobbigt !
men nu är jag på banan igen och sitter jag lyssnar på veronica maggio. idag vet jag inte alls vad dagen har att bjuda på, inte mycket tror jag. ska städa mitt rum (som jag aldrig gjorde) och om solen tittar fram tar jag nog på mig bikinin och lägger mig i en solstol och steeeeeker.
nu har jag inget mer att skriva,
ciaoooo !


bjuder på en lite rolig bild på mig och min kussemusse


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha rolig bild :D

2011-06-17 @ 21:42:03
URL: http://nattstad.se/wikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0