You know that I want you And you know that I need you.I want it bad, Your bad romance

idag har jag varit tröttare än tröttast.
har typ gäspat varannan minut och ansträngt mig för att orka leka med barnen. slitigt jobb man har.
just för tillfället sitter jag och lyssnar på la musica och bara chillar galet.
ska snart packa inför helgen då jag + hela tjocka släkten på pappas sida åker till halsta hammar för att campa. dock så ska det regna och vara ca 16 grader hela helgen så om jag ska vara ärlig så är jag sjukt otaggad på att åka och campa. men det blir nog mysigt ändå ! det blir vad man gör det till .
sen måste jag packa till imorgon också för då åker jag till eskilstuna med jobbet (haha, fasiken va vuxet det låter att skriver "med jobbet") och är där hela dagen.
men nu har jag inget mer att skriva,
så puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0