You and me together, nothing is better

detta har varit en bra dag.
varit på stan med moe hela dagen. det var egentligen menat att vi skulle planera inför morgondagen men det blev mest snack om studenten, snyggingar och massa annat.
nu sitter jag här i sportbh och joggingbyxor och en nacke som dödar mig och ska strax börja städa mitt rum, där det är tänkt att det ska få plats två extrasängar och just nu ser det ut som en omöjlighet. men som min idrottslärare har sagt: det enda som är omöjligt det är att lugga en flintis, så det ska nog gå att klämma in två extrasängar här !
och imorgon står det bröllop på schemat och inte vilket bröllop som helst. mitt och moes bröllop. love is in the air !
nej, nu är det dags att börja städa så man blir klar någon gång.
så på med fett bra musik nu och kör igång agnes !
yes sir !
vi hörs, hare gött ! pöss


en bild på mig och moe ifrån valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0